Armen kracht Biceps curl 1 Armen kracht Biceps curl 3

Ga rechtop zitten met de arm ontspannen langs het lichaam en neem een gewichtje van 1 of 2 kg in je hand. Buig dan je elleboog en beweeg je hand richting je schouder en laat weer zakken. Doe 3 series van 10 herhalingen per arm

Armen kracht Biceps curl 1 Armen kracht Biceps curl 3

Ga rechtop zitten en neem een gewichtje in je hand en strek je arm boven je hoofd. Buig je elleboog en laat je hand zakken achter je hoofd. Strek dan je elleboog weer en beweeg je hand richting het plafond. Doe 3 series van 10 herhalingen per arm.

Armen kracht Biceps curl 1 Armen kracht Biceps curl 3

Ga rechtop zitten. Trek beide schouderbladen naar elkaar toe en houd de schouderbladen laag. Doe 5 herhalingen van 5 tot 10 tellen

Armen kracht Biceps curl 1 Armen kracht Biceps curl 3

Ga rechtop zitten met je armen ontspannen langs je lichaam met een gewichtje in je handen. Beweeg dan je schouders omhoog terwijl je armen langs je lichaam blijven. Doe 3 series van 10 herhalingen.

Armen kracht Biceps curl 1 Armen kracht Biceps curl 3

Ga rechtop zitten met je armen hangend langs je  lichaam. Beweeg je gestrekte armen zijwaarts langzaam omhoog tot boven je hoofd en weer naar beneden. Doe 3 series van 10 herhalingen (te licht? Neem een gewichtje in de handen)